Odświeżony wizerunek drukarni

Drukarnia Opolgraf cały czas się rozwija i zmienia, dlatego wprowadzamy nowe logo, nową wizualizację strony internetowej oraz katalogu promującego firmę.

Rozwój to drugie imię opolskiej drukarni, dlatego ze względu na liczne inwestycje i zmiany postanowiliśmy odświeżyć wizerunek. Na wspomnianych krakowskich targach książki będzie miała miejsce premiera nowego spotu promującego Opolgraf, strony internetowej oraz logo, wspomina Natalia Pojasek, specjalista ds. marketingu i PR drukarni. Nie chcemy odchodzić od znaku, który od wielu lat firmuje opolską drukarnię, dlatego  nowe logo nie odbiega kolorystycznie od wcześniejszego, jedynie wprowadziliśmy akcent nowoczesności i dynamizmu, a nowe logo wizualnie przypomina poukładane książki na półce.

"OPOLGRAF" SPÓŁKA AKCYJNA realizuje projekt dofinansowany z Programu Re-Open UK pn „Inwestycje w firmie OPOLGRAF S. A. jako odpowiedź na negatywne skutki brexit” Celem projektu jest przeciwdziałanie negatywnym skutkom brexit-u. Realizacja projektu wpłynie na poprawę jakościową i kolorystyczną końcowych produktów poprzez bardziej precyzyjne i dokładne punkty rastrowe o znacznie ostrzejszych krawędziach, a także dużo większą odpornością na ścieranie w procesie produkcyjnym. Poprzez realizację projektu Wnioskodawca będzie w stanie zrekompensować wzrost kosztów w handlu ze Zjednoczonym Królestwem. Wartość ogółem projektu 254 610,00 EUR z tego wkład Funduszy Europejskich 199 000,00 EUR