img_3616

Odświeżony wizerunek drukarni

Drukarnia Opolgraf cały czas się rozwija i zmienia, dlatego wprowadzamy nowe logo, nową wizualizację strony internetowej oraz katalogu promującego firmę.

Rozwój to drugie imię opolskiej drukarni, dlatego ze względu na liczne inwestycje i zmiany postanowiliśmy odświeżyć wizerunek. Na wspomnianych krakowskich targach książki będzie miała miejsce premiera nowego spotu promującego Opolgraf, strony internetowej oraz logo, wspomina Natalia Pojasek, specjalista ds. marketingu i PR drukarni. Nie chcemy odchodzić od znaku, który od wielu lat firmuje opolską drukarnię, dlatego  nowe logo nie odbiega kolorystycznie od wcześniejszego, jedynie wprowadziliśmy akcent nowoczesności i dynamizmu, a nowe logo wizualnie przypomina poukładane książki na półce.

Firma OPOLGRAF SPÓŁKA AKCYJNA realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pn. „Promocja nowego produktu poligraficznego na rynkach międzynarodowych”. Celem projektu jest podniesienie konkurencyjności Firmy w skali krajowej i międzynarodowej poprzez wprowadzenie nowych produktów do oferty firmy. Realizacja inwestycji przyczyni się do zwiększenia innowacyjności firmy i jej oferty, a tym samym wpłynie na podniesienie atrakcyjności regionu województwa opolskiego. Wartość projektu: 601 250,00 zł. Dofinansowanie projektu z UE: 336 700,00 zł.